Publisert 26. juni 2024 09:01

Vi er alle enige om at vi bør være miljøvennlige, men når det kommer til stykket viser det seg å være vanskelig å ta de rette valgene. Miljøpsykolog Ingeborg Flagstad har fem triks du kan bruke.

Publisert 25. juni 2024 14:59

Høgskolen ved Senter for livslang læring skal lede et to-årig Erasmus+-prosjekt med mål om å styrke arbeidsevnen og motivasjonen til utsatte grupper ved bruk av minikvalifikasjoner.

Publisert 24. juni 2024 10:08

De har både lovverket og alle gode intensjoner på sin side. Likevel blir skeive eldre oversett både i pensum og i møte med helse- og omsorgspersonell.

Publisert 3. juni 2024 14:26

Høgskolebiblioteket ved HINN er det første biblioteket i historien som leder et Erasmus+-prosjekt. Nylig var universitetsbibliotekarer fra Zambia, Tanzania og Polen på besøk hos flere av våre campus.