English version of this page

Slik blir studiestart ved HINN

Høgskolen i Innlandet (HINN) gjennomfører studiestart som planlagt fra mandag 14. august. Hvis du ikke klarer å komme deg frem til studiestedet ditt som en følge av ekstremværet, mister du selvsagt ikke studieplassen din. Følg med her for informasjon vedrørende studiestart og ditt studiested. Artikkelen oppdateres fortløpende.

Folkemengde med blide studenter ved studiestart på Lillehammer.

HINN gjennomfører studiestart som planlagt fra mandag 14. august. Foto: Høgskolen i Innlandet

Foto: Elen Sonja Klouman/HINN

HINN gjennomfører studiestart som planlagt.

Om studiestart

Studiestart ved HINN starter 14. august, og vil gå som planlagt. Informasjon til studenter som skal møte opp på studiestedene som har vært/er berørt av ekstremværet "Hans" blir også sendt ut i andre kanaler som Canvas.

Informasjon om studiestart og INNStart finner du her.

Studiested Blæstad

Studiested Elverum

Studiested Evenstad

Mottak av nye studenter og hybelboere vil kun skje fra mandag morgen kl. 08.00. Det er ikke mulig å komme til studiestedet for nye studenter og beboere i helgen (12.-13. august).

Studiestedet vil være åpent for etablerte studenter og hybelbeboere fra fredag 11. august. Sjekk status veg. Respekter stengte veger og utvis forsiktighet under transport.

Det holdes løpende kontakt med internasjonale studenter for å finne løsninger for disse gjennom helgen.

Internasjonal koordinator Heidi Vatne Braadland Tel: +4797951793 heidi.braadland@inn.no bistår dem.

Andre spørsmål rettes til Cecilia Miltz Tel: +4794187426 cecilia.miltz@inn.no

Studiested Hamar

Studiested Lillehammer

Studiestart gjennomføres som planlagt.

Hvis du på grunn av forhold som skyldes ekstremværet "Hans" blir forhindret fra å komme deg frem til studiestedet og studiestarten, så sender du en epost til studieveileder for studiet ditt.

Studiested Rena

Studiestart gjennomføres som planlagt.

Du kan også ta kontakte på epost til: handelshogskolen@inn.no

Undervisningssted Kongsvinger

Undervisningssted Tynset

Ankomst til studiestedene

Lurer du på om kollektivtransporten er i rute eller om veier er åpne? Lenkene under kan hjelpe deg med finne ut av hvordan du kan komme deg til ditt studiested.

Ankomst til studiestedene (HINN)

Oppdatert vei- og trafikkinformasjon: Vei- og trafikkinformasjon (vegvesen.no)

Oppdateringer om togtrafikken: Bane NOR

Buss/tog: Vy | Tog | Buss | Taxi | Bestill din reise på vy.no | vy.no