Boklansering: Virtual Management and the New Normal

Velkommen til høgskolebiblioteket på bokprat, kanelsnurrer og kaffe.

Ilustrasjonsbilde

Svein Bergum, Pascale Peters og Tone Vold lanserer boka Virtual Management and the New Normal. New Perspectives on Human Resources since Covid-19 Pandemic som kommer ut på det anerkjente forlaget Palgrave Macmillian.

I Amazons omtale av boka heter det:

Denne boken undersøker hvordan Human Resource Management og ledelse har blitt påvirket av COVID-19-pandemien, hva organisasjoner kan lære av dette, og hvordan disse nye erfaringene kan brukes i den «den nye normalen».
Redaktørene av denne boken har samlet den nye kunnskapen som eksisterer rundt ekstern ledelse og organisasjonspraksis, i forhold til studier før COVID-19, og erfaringene som ble lært under pandemien. Sentrale diskusjonstemaer fokuserer på avstandens rolle i ledelse, organisasjoner og HR, bærekraftsaspekter, oppnådde innovasjoner og kunnskapsutvikling, digitaliseringens rolle og nye krav og muligheter for ledelse etter COVID-19. Redaksjonen avslutter med å undersøke de strategiske prosessene og faktorene som påvirker «den nye normalen».

Alle tre redaktørene vil være tilstede i høgskolebiblioteket på studiested Lillehammer. Vel møtt!

Bilde av Svein Bergum
Førsteamanuensis