English version of this page
Postboks 400 Vestad
2418 Elverum
Linn Terese Bern
Høgskolelektor
- E-post
- linn.bern@inn.no
- Telefonnummer
- +47 62 59 79 96
Fakultet for lærerutdanning og pedagogikk
Institutt for kunstfag og kulturstudier
Studiested Hamar,
Rom 2N3324
Forskergrupper
Publikasjoner
-
Bjelkerud, Agnes Westgaard; Aglen, Gry Sagmo; Bern, Linn-Terese & Kennedy, Dorthe (2024). Hva mer kan veiledning være og bli? En utforskning av tverrfaglige undervisningspraksiser i veilederutdanning.
-
Bern, Linn-Terese (2023). Alice through The Kaleidoscope – an arts-based inquiry of how to make opera with children from a children’s book classic.
-
Bern, Linn-Terese & Gunnarsson, Anna Maria (2023). Operaglede for sal og scene – mot en helhetlig didaktikk i arbeid med opera, barn og unge .
-
Bern, Linn-Terese & Kennedy, Dorthe (2023). Performative strategier i undervisningen – fortellinger om forandringer og forhandlinger .
-
Aglen, Gry Sagmo; Kampmann-Jensen, Trine; Bern, Linn-Terese & Merkelbach, Friederike (2023). DKS i INN-GLU. Erfaringer om implementering av DKS i grunnskolelærerutdanningen ved Høgskolen i Innlandet.
-
Bern, Linn-Terese & Kampmann-Jensen, Trine (2023). Sammenveving - en estetisk tilnærming til samiske perspektiver i barnehagelærerutdanning.
-
Meyer, Wendy Lathrop & Bern, Linn-Terese (2023). ‘A melting pot for creativity through bodily enactment and interaction with large objects’. Vis sammendrag
-
Meyer, Wendy Lathrop & Bern, Linn-Terese (2023). Om Drama, det vaklende og det ukjente . INNQuest. ISSN 2703-979X. 2(1), s. 22–26.
-
Gunnarsson, Anna Maria & Bern, Linn Terese (2022). Operaglede for sal og scene. INNQuest. ISSN 2703-979X. 1(1), s. 18–21.
-
Andersen, Camilla Eline; Bern, Linn Terese; Kampmann-Jensen, Trine & Pesch, Anja Maria (2022). Bærekraft og samiske perspektiver i barnehagelærerutdanninga.
Adresser
Postadresse
Høgskolen i InnlandetPostboks 400 Vestad
2418 Elverum