Aktuelt for studenter

Publisert 15. apr. 2024 15:19

I helga har noen av studentene vært med på orrhaneleik i regi av Evenstad, og til tross for dårlig vær ble opplevelsen en suksess, med både spillende orrhaner og ferks bjørnespor morgenen etter.

Publisert 18. mars 2024 10:04

Selvfølgelig måtte båndene styrkes gjennom felles innsats i Birkebeinerstafetten da studenter fra Barcelona besøkte Sport management ved HINN.

Publisert 13. mars 2024 13:14

Å finne ut hva man skal studere kan være krevende. Så hvordan bør man gå fram? Her får du råd fra karriereveileder Heidi Hansen og et innblikk i utdanningsvalgene til HINN-studentene Tore Pedersen og Hannah Nordanger.

Publisert 11. mars 2024 11:06

Bandet Ice Cold Embers, bestående av studenter fra musikkutdanningene i Hamar, fikk det ærefulle oppdraget med å skrive den offisielle VM-låta til FISU World University Championship i hurtigløp i slutten av februar.

Publisert 26. feb. 2024 13:35

Nå har du muligheten til å være med på å skape filmmagi på Lillehammer! Amandusfestivalen søker frivillige til avvikling av Norges største filmfestival for ungdom og unge filmskapere.

Publisert 15. feb. 2024 13:51

Det er nå åpent for å stille til verv i Studentorganisasjonen i Innlandet for neste periode. Vil du være med på å styrke studentstemmen i Innlandet? Les om mulighetene dine her.