Fadderledere klare for 2022 på Lillehammer

Selv om vi ikke skriver mer enn november 2021 er fadderlederne Mads Koppang og Maria Stordahl begynt å planlegge studiestart 2022.

Mads Koppang og Maria Stordahl skal lede fadderuka 2022 ved HINN Lillehammer (Foto: Sebastian Rekdal))

Mads og Maria gleder seg stort

Mads Koppang (20) fra Eidsvoll er fadderleder og Maria Stordahl (23) fra Brumunddal er nestleder på Høgskolen i Innlandet sitt studiested på Lillehammer i 2022

Mads studere juss eller det som formelt heter Bachelor i rettsvitenskap på 2. året. Han sier: - Som relativt nyinnflyttet til Lillehammer vet jeg hvordan det er å være ny student på et helt nytt sted, derfor er det viktig for meg å skape en fadderuke som best mulig ivaretar alle deltakerne.

Forrige studieår var Mads frivilligansvarlig i fadderstyret, og han har også har også hatt verv i Parlamentet i StInn og deltatt som studentrepresentant i en del innstillingsutvalg. - Med andre ord, jeg er en engasjert student og jeg gleder meg til å jobbe med fadderuka 2022, avslutter han.

Maria Stordahl studerer nå på Bachelor i organisasjon og ledelse, fra før har hun fullført en bachelor i økonomi og administrasjon. Hun forteller: - Lillehammer er en by jeg trives i, og jeg håper å kunne videreformidle hvor fantastisk det kan være å studere her, og hvilke muligheter som finnes her. Hun fortsetter: - Siden jeg startet å studere på Lillehammer har jeg hatt flere ulike verv, og nå skal jeg prøve meg på et nytt og spennende verv, nemlig arrangere Fadderuka 2022!

Maria avslutter: - Jeg er opptatt av å skape ei fadderuke med inkluderende arrangementer hvor det skal være en lav terskel for å delta, og gleder meg til å komme i gang med arbeidet!

Skal danne fadderstyre

Men, sier de i kor: -  For å arrangere Fadderuka 2022, så trenger vi et fadderstyre! Vil du være med oss på å lage en minnerik, spennende, og inkluderende fadderuke? Klikk deg inn på nettskjemaet og fyll ut søknad om du vil være med oss å lage ei knakandes god fadderuke i Lillehammer i 2022!

Meld interesse for å bli med i fadderstyret i Lillehammer her.

Les mer om studiested Lillehammer.

Av Gro Vasbotten
Publisert 25. nov. 2021 10:05 - Sist endret 25. nov. 2021 10:05