Informasjonsmøte om samarbeid AMEK-DNF

Tema for møtet er foreløpig innstillig om samarbeid mellom Fakultet for audiovisuelle medier og kreativ teknologi og Den norske filmskolen.

En laptop, kaffekopp, notatbok, penn og nøkkelknippe i bånd ligger på et skrivebord
Foto: Elen Sonja Klouman / Høgskolen i Innlandet.

Rektor vil presentere hovedkonklusjonene i den foreløpige innstillingen og kommentere relevante tema som er reist i høringsuttalelser og oppsummeringen av disse, som et høringssekretariat har sammenstilt.

Foreløpig innstilling skal behandles i formelle organer ved høgskolen før en endelig innstilling sendes til høgskolestyret. Styret behandler saken i sitt møte den 14. desember.

Deltakere i møtet:

• Rektor Peer Jacob Svenkerud
  • Prorektor utdanning Stine Grønvold
  • HR-direktør Lars Petter Mathisrud

Møtet er for studenter og ansatte ved de to fakultetene. Det gjennomføres som et Zoom-webinar. Det blir mulig å stille spørsmål underveis gjennom Q&A-funksjonen i Zoom.

Møtet blir tatt opp og gjort tilgjengelig i etterkant for de som ikke kan delta.

Les mer om prosessen for å utrede samarbeid mellom fakultetene (inn.no)

Publisert 7. nov. 2023 15:27 - Sist endret 8. nov. 2023 09:11