Fasten før festen

"Fasten før festen - mer enn mindre mat" er tittelen på ein kronikk frå FAITHED-prosjektet ved inngangen til den muslimske fastemånaden Ramadan.

Tittelbilde og overskrift til kronikken

Skjermdump: Utdanningsnytt.no

Korleis kan skolen møte muslimske elevar som ønsker å faste under Ramadan? FAITHED-forskarane Synnøve Markeng, Anne Grethe Kjelling og Hildegunn Valen Kleive har publisert kronikken "Fasten før festen - mer enn mindre mat" på utdanningsnytt.no. Faste er eit tema som ofte har har vore nemnt i samtalar under feltarbeidet i prosjektet, både med lærarar og leiarar i skolen, med muslimske ungdommar og foreldrar, og med dei som underviser i moskeane. Markeng, Kjelling og Kleive skriv mellom anna:

Lærere vil møte elever og foreldre som har ulike erfaringer med faste og med ramadan. I vår undersøkelse fant vi et stort ønske blant muslimske foreldrene om samarbeid med skolen i forbindelse med ramadan. Å spørre foreldrene om de har noen spesielle tradisjoner kan bidra til at hjem og skole danner et støttende team rundt eleven.

Les heile kronikken her.

Du kan lese meir om FAITHED-prosjektet her.

Av Anders Aschim
Publisert 10. mars 2024 09:39 - Sist endret 10. mars 2024 09:39