KOI på Fremtidens kommuner-konferanse i Arendal

God helse var temaet for årets Fremtidens kommune-konferansen i Arendal i starten av juni. KOI deltok på mange måter!

Man med power point på stor scene med masse lila og blått

Bydelsdirektør fra Nordstrand på scena i Arendal. Han ber publikum om å melde seg på Innovassjonsskolen.

-Fristen er utsatt dere, meld deg på innen 25.juni! Tore Andresen fra Nordstrand bydel i Oslo ber publikum på konferanse Fremtidens Kommune å melde seg på Innovasjonsskolen. Han presenterte en oppskrift på en hel utviklingsøkologi og kom med flere referansen til den Nasjonale Innovasjonskolen som gir kommunesektoren økt innsikt i, kunnskaper og ferdigheter i innovasjon og endring.

Dagen før ble noen gullprosjekter fra Innovasjonsskolen presentert.

KOIs Lars Thuesen og Ingjerd Thon Hagaseth presenterte Ung Inkludering i Kongsvingerregionen og hvordan bruke innovasjonstilnærmingen «positive avvik» i forebygging av utenforskap blant unge.

Av Windy Kester Moe
Publisert 14. juni 2022 15:04 - Sist endret 25. jan. 2023 13:45