Åpen Dag ved Høgskolen i Innlandet 2022

Vi gjentar suksessen fra tidligere år, og inviterer elever og rådgivere ved videregående skoler i Innlandet til Åpen Dag og rådgiversamling.

Studenter som deltok.

I november arrangerer vi Åpen Dag på studiested Elverum og Lillehammer. Her fra fjorårets arrangement. Foto : HINN.

Arrangementene går av stabelen på Lillehammer den 2. november og Elverum den 9. november.

Les mer om arrangementene her.

Formålet med de to dagene er å motivere og informere de besøkende elevene om utdanningsmulighetene ved Høgskolen i Innlandet.

Som tidligere år tilbyr vi også to nesten relativt like Åpne dager ved to av våre studiesteder. Det vil være omtrent de samme studiene som blir presentert på begge studiestedene, og som tidligere blir de potensielle studentene sendt rundt på studiestedene, der de får se flere studiepresentasjoner.

Program Lillehammer

Program Elverum

Parallelt med Åpen dag skal også flere rådgivere fra videregående skoler delta på en rådgiversamling. Her vil rådgiverne få presentert utvalgte studier, og få bedre kjennskap til studietilbudet ved HINN.

Av Pernille Bjørnstad
Publisert 28. okt. 2022 15:03 - Sist endret 18. juni 2024 12:04