Aktuelt fra DNF

Sist endret 18. sep. 2023 16:33 av Tore Høyland

51 uttalelser kom inn i høringen om en rapport om samarbeid mellom Den norske filmskolen (DNF) og Fakultet for audiovisuelle medier og kreativ teknologi (AMEK).

Sist endret 18. aug. 2023 09:06 av Gro Vasbotten

Høgskolen i Innlandet (HINN) gjennomfører studiestart som planlagt fra mandag 14. august. Hvis du ikke klarer å komme deg frem til studiestedet ditt som en følge av ekstremværet, mister du selvsagt ikke studieplassen din. Følg med her for informasjon vedrørende studiestart og ditt studiested. Artikkelen oppdateres fortløpende.

Sist endret 14. des. 2023 13:25 av Tore Høyland

Den norske filmskolen, TV-skolen og Spillskolen skal styrkes ved å samles i et nytt fakultet for audiovisuelle fag. Det har styret ved Høgskolen i Innlandet bestemt.

Sist endret 10. jan. 2024 11:27 av Tore Høyland

Høgskolen i Innlandet søker en leder for et nytt fakultet som samler Den norske filmskolen, TV-skolen og Spillskolen.