Aktuelt fra film, TV og spill

Publisert 9. nov. 2023 12:46

Av og til er man med på å skape historie. Noen er på rett sted til rett tid, mens andre gjør seg bemerket fordi de har lagt igjen timer med hardt arbeid. For Ragnhild Nøst Bergem er det en blanding av begge deler.

Publisert 9. nov. 2023 12:46

For tredje året på rad startet TV-skolen semesteret med et fyrverkeri av en dag, Brakdagen. Og for et brak det ble!

Publisert 9. nov. 2023 12:46

For TV-skolen og Årsstudiet i audiovisuelle medier ble semesterstart sparket i gang med et tettpakket program på Lillehammer hotell.

Publisert 9. nov. 2023 12:46

Det er semesterstart og torsdag 17. august er TV-skolen fylt til randen av spennende folk som snakker om aktuelle problemstillinger i bransjen. Brakdagen 2023 er en energibombe for studenter, ansatte og inviterte gjester.

Publisert 26. okt. 2023 09:40

Eksamensfilmen til Iain Forbes ved Den norske filmskolen (DNF) fikk natt til onsdag sølv under Oscar-utdelingen for studenter.

Publisert 22. aug. 2023 13:01

Teamet bak Filmskolens kull 12 sin eksamensfilm Superdupermegagigasingel vant Amanda for beste norske kortfilm på Den norske filmfestivalen i Haugesund.

Publisert 17. aug. 2023 10:00

Høgskolen i Innlandet (HINN) gjennomfører studiestart som planlagt fra mandag 14. august. Hvis du ikke klarer å komme deg frem til studiestedet ditt som en følge av ekstremværet, mister du selvsagt ikke studieplassen din. Følg med her for informasjon vedrørende studiestart og ditt studiested. Artikkelen oppdateres fortløpende.

Publisert 14. feb. 2023 15:48

De to studentene var del av det første kullet som tok videreutdanning i Virtual Reality and Augmented Reality. Studiet ga dem en glidende overgang til arbeidslivet der de skapte sin egen arbeidsplass.