Aktuelt fra HHS

Publisert 26. juni 2024 09:01

Vi er alle enige om at vi bør være miljøvennlige, men når det kommer til stykket viser det seg å være vanskelig å ta de rette valgene. Miljøpsykolog Ingeborg Flagstad har fem triks du kan bruke.

Publisert 25. juni 2024 14:59

Høgskolen ved Senter for livslang læring skal lede et to-årig Erasmus+-prosjekt med mål om å styrke arbeidsevnen og motivasjonen til utsatte grupper ved bruk av minikvalifikasjoner.

Publisert 24. juni 2024 14:30

Inn på tunet-skolen(IPT-skolen) er et nettkurs som SELL har utviklet for gårdbrukere som ønsker å starte opp og drifte en "Inn på tunet"-virksomhet. Over 1000 deltakere har deltatt på nettkurset. Høgskolen ved SELL skal nå på oppdrag for Norges Bondelag og i samarbeid med Stiftelsen Norsk Mat og Innlandet fylkeskommune videreutvikle dette kompetansetilbudet

Publisert 24. juni 2024 10:08

De har både lovverket og alle gode intensjoner på sin side. Likevel blir skeive eldre oversett både i pensum og i møte med helse- og omsorgspersonell.

Publisert 17. juni 2024 14:36

Hva skal til for å gjøre Innlandets minste kommune til den beste å leve i?  Planleggingsprofessorer inviterer til Researchers Night i Etnedal!

Publisert 11. juni 2024 10:39

Hva gjør HINN-forskere når de blir spurt om å bistå Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD)? De trer til i Paris med all sin kompetanse, så klart.