Lærlinger på besøk

I midten av februar tok studiested Rena i mot 40 lærlinger fra AOFs opplæringskontor i Oslo.

Studenter på Bachelor i serviceledelse og markedsføring møtte studentene.

De besøkende fikk en introduksjon til studieprogrammet Bachelor i serviceledelse og markedsføring. Anne Britt Svensrud, ansvarlig for studieprogrammet, og Camilla Heier Haukåssveen, studieveileder. Etter den faglige delen stod lunsj, gruppearbeid, omvisning og en prat med studenter på programmet.

Camilla Heier Haukåssveen og Anne Britt Svensrud stod for presentasjonen av studieprogrammet i serviceledelse og markedsføring. (Foto: HINN)

Den unike Y-veien, utdanning etter fagbrev

Unikt for denne bacheloren er at du kan ta Y-veien inn, og det var nettopp derfor vi fikk besøk av lærlingene. En del vurderer å ta en bachelor når fagbrevet er i boks, for å tilegne seg enda mer kompetanse. Det er faktisk kun HINN som tilbyr et slik studium blant statlige høgskoler og universiteter i Norge! Du kan selvfølgelig også søke dette studiet om du har generell studiekompetanse eller realkompetanse.

Tusenvis av jobbmuligheter etter endt bachelor

Denne bachelorgraden kvalifiserer deg til å jobbe som leder og mellomleder i handels- og servicenæringen, og det betyr at veldig mange stillinger kan være aktuelle for deg.  I tall som nettopp er lansert fra NHO så viser det at det i tredje kvartal 2023 var nesten 10 000 ledige jobber innenfor varehandelen, noe som virkelig understreker de mange jobbmulighetene., tidligere studenter hos oss har blant annet fått seg jobb hos Forsvaret, Norsk Tipping, Høgskolen i Innlandet og som butikkledere.

Mer informasjon

Bachelor i serviceledelse og markedsføring

Publisert 3. mars 2023 13:09 - Sist endret 29. nov. 2023 13:41