Masteroppgaven er levert!

Fredag 9. juni var siste oppgave levert for studentene på master i innovasjon. Det ble markert i Drotten på Lillehammer med lett bevertning, musikk og rosende ord til studentene.

En helt spesiell gjeng!

Det vanket mange rosende ord til årets avgangselever ved master i innovasjon. Ansvarlig for studieprogrammet, Monica A. Breiby, sparte ikke på superlativene i sin tale.

- Dere har vært en helt spesiell gjeng -  godt forberedt til forelesninger, deltatt aktivt i diskusjoner og tatt initiativ på egen hånd. Dere er hver og en fine personligheter, som er trivelig å omgås. Både mine kollegaer, gjesteforelesere og samarbeidspartnere dere har jobbet med via case i emner og spesielt Internship som Norsk Tipping, Digital Innlandet og Fossekall, har alle kommentert dette.

Hun trakk også frem at de tillitsvalgte har gjort en meget god jobb i de to studieårene, og hun brukte organiseringen av en studietur til Oslo som et godt eksempel.

- Samme hva dere skal begynne med, om dere skal jobbe i det praktiske arbeidsliv eller gå den akademiske vegen – så er det samarbeid og folk som må til for å få til noe nytt. Og - Den beste tingen å holde fast på her i livet, er hverandre - så hold kontakten

Studentene fikk også med seg noen ord på veien fra dekan ved fakultetet, Marit Roland, som gratulerte studentene med en ny grad. Det musikalske innslaget var såkalt kortreist, og det var Bjarne Øvrelid som er førsteamanuensis ved fakultet for helse- og sosialvitenskap som bød på gitar og sang. Til slutt var det professor Atle Hauge, som har vært emneansvarlig for masteroppgaven fikk æren av å dele ut en velfortjent rose til avgangskullet.

Publisert 12. juni 2023 12:05 - Sist endret 12. juni 2023 13:58