Aktuelt fra SELL

Publisert 25. juni 2024 14:59

Høgskolen ved Senter for livslang læring skal lede et to-årig Erasmus+-prosjekt med mål om å styrke arbeidsevnen og motivasjonen til utsatte grupper ved bruk av minikvalifikasjoner.

Publisert 24. juni 2024 14:30

Inn på tunet-skolen(IPT-skolen) er et nettkurs som SELL har utviklet for gårdbrukere som ønsker å starte opp og drifte en "Inn på tunet"-virksomhet. Over 1000 deltakere har deltatt på nettkurset. Høgskolen ved SELL skal nå på oppdrag for Norges Bondelag og i samarbeid med Stiftelsen Norsk Mat og Innlandet fylkeskommune videreutvikle dette kompetansetilbudet

Publisert 10. apr. 2024 12:35

Åmot kommune har tatt kurs i proaktiv stabsmetodikk ved Høgskolen i Innlandet. «Vi har gode og relevante planer, men å jobbe systematisk i selve hendelsen er noe annet» sier Stein Halvorsen, kommunedirektør i Åmot kommune.

Publisert 25. nov. 2022 10:54

Den første alumnisamlingen for tidligere deltakere på opplæringsprogrammet Spilleavhengighet og problemskapende dataspilling ble arrangert 14. - 15. november på Gardermoen.

Publisert 19. okt. 2022 08:21

På oppdrag fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (HK-dir), og i samarbeid med Statsforvalteren i Innlandet, jobber Høgskolen med fag- og ledernettverk for voksenopplæringene i Innlandet.