Aktuelt om prosessen

Publisert 7. des. 2023 18:28

Rektor opprettholder forslaget om å fusjonere Den norske filmskolen og Fakultet for audiovisuelle medier og kreativ teknologi i sin endelige innstilling til høgskolestyret.

Publisert 16. nov. 2023 15:30

Det er den beste løsningen for framtida, mener rektor, som tilrår å skape et nytt fakultet der Den norske filmskolen og Fakultet for audiovisuelle medier og kreativ teknologi inngår.

Publisert 7. nov. 2023 09:49

Sekretariatet som ble etablert for å oppsummere høringen om samarbeid mellom Fakultet for audiovisuelle medier og kreativ teknologi og Den norske filmskolen har levert sitt dokument.

Publisert 1. nov. 2023 20:15

Høgskolestyret behandler spørsmålet om samarbeid mellom fakultetene for film, tv og spill den 14. desember. Før det skal saken innom en rekke formelle organer ved høgskolen.

Publisert 13. sep. 2023 11:44

Fristen å levere høringsinnspill til en rapport om samarbeid mellom Den norske filmskolen og Fakultet for audiovisuelle medier og kreativ teknologi går ut fredag 15. september.

Publisert 15. juni 2023 12:19

Hva mener bransjen om samarbeid mellom film,- tv- og spill-miljøene ved Høgskolen i Innlandet? Høgskolen inviterer bransjen til høring av en ny samarbeidsrapport, og gir utsatt frist.