Sekretariatets oppgave er å gå igjennom alle høringsuttalelser og levere en samlet gjennomgang av disse.
Ledelsen ber i en e-post til studenttillitsvalgte, fakultetenes ledergrupper og tillitsvalgte/verneombud for å be om forslag til deltakere.
Sekretariatet er tenkt å bestå av en sekretariatsleder og i tillegg 10 representanter for ulike grupper:
- Studenttillitsvalgte blir bedt om å oppnevne fire studenter til sekretariatet; en fra bachelorutdanningen ved DNF (kull 13 eller 14), en fra masterutdanningen ved DNF, én fra TV-skolen og en fra Spillskolen. Studentene som deltar får lønn som læringsassistenter for jobben.
- Tillitsvalgte og verneombud ved hvert av fakultetene blir bedt om å peke ut en representant for faglige ansatte og en representant fra teknisk-/administrativt ansatte.
- Fakultetenes ledergrupper blir bedt om å peke ut en representant fra hver ledergruppe.
- Studenttillitsvalgte og fakultetenes ledergrupper er også invitert til å foreslå leder for sekretariatet. Det legges til grunn at sekretariatsleder er en person som har tillit i begge fakulteters fagmiljøer og studentmiljøer.
Det planlegges at høringssekretariatet setter av to dager i uke 38/39 for å gjennomgå høringsuttalelser og ferdigstille sin rapport. Dette avklares endelig med medlemmene når disse er oppnevnt.