Aktuelt fra StInn

Publisert 16. apr. 2024 13:35

12. - 14. april var Studenttinget nok en gang samlet for å diskutere studentpolitikk, enes om retning for organisasjonen fremover, og ikke minst for å velge neste års studentpolitikere!

Publisert 15. feb. 2024 13:51

Det er nå åpent for å stille til verv i Studentorganisasjonen i Innlandet for neste periode. Vil du være med på å styrke studentstemmen i Innlandet? Les om mulighetene dine her.

Publisert 11. des. 2023 14:20

Som student ved Høgskolen i Innlandet, kan du hvert år når du betaler semesteravgift velge å gi en sum til Namibiaforeningen. Men hvem er Namibiaforeningen og hva går pengene faktisk til? Det dro jeg til Namibia for å få svar på.

Publisert 19. sep. 2023 12:39

I dag ble rapporten fra SHoT’s tilleggsundersøkelse om psykiske lidelser blant studenter lansert. Tallene er tydelige, studenters psykiske helse må tas tak i, og det må skje raskt!

Publisert 5. sep. 2023 13:21

Å ta på seg verv ved siden av studiene bidrar gjerne til økt læring, spennende nettverk, viktige erfaringer, og ikke minst gode vennskap. I StInn – Studentorganisasjonen i Innlandet, har vi ulike verv som passer til alle!

Publisert 30. aug. 2023 15:03

Rollen som tillitsvalgt kan være både givende og krevende. I denne artikkelen skal vi forsøke å gi et lite innblikk i hva rollen innebærer.

Publisert 28. aug. 2023 12:02

Dear all international students at Inland Norway University of Applied Sciences, welcome to our university! It is our pleasure to have you with us here. I hope the next few months will give you new experiences and memories that you can take home with you and remember from your time here.

Publisert 29. juni 2023 13:23

Studenttinget er den viktigste arenaen vi har for studentmedvirkning. Her får vi, som studenter, diskutere politikk, velge våre representanter, og ikke minst bli bedre kjent på tvers av studiestedene!

Publisert 13. juni 2023 15:19

Uansett hva man mener om sammenslåing av fakulteter, må god studentmedvirkning ligge til grunn. Derfor støtter StInn de streikende studentene!

Publisert 15. mai 2023 12:49

Nå er det mulig å skaffe seg nye erfaringer og bedre nettverket sitt, ved å stille som studentrepresentant i nemder og utvalg.