Resultatene fra høgskolestyrevalget

Studentene har stemt frem sine representanter i høgskolestyret for studieåret 2024/25

En kollasj av portrettbildene til de fire studentene som ble valgt inn i Høgskolestyret

Studentene som ble valgt inn i Høgskolestyret. Fra venstre: Odd Einar Heggdal, Tiril Frisk Vilje, Torben Johansen, og Hanna Olea Murvold

Det ble holdt et urnevalg av studentrepresetantene i Høgskolestyret fra 03. til 11. juni 2024, hvor alle studentene kunne stemme på hvem som skulle representere dem i møtene hvor de største beslutningene vil bli tatt. Nå er resultatene her:

Faste representanter

Odd Einar Heggdal

Økonomi og ledelse - Økonomistyring, master - Rena

Tiril Frisk Vinje

Produsentlinja ved Den norske filmskolen, bachelor - Lillehammer

Vararepresentanter

Torben Johansen

Pedagogikk, bachelor - Lillehammer

Hanna Olea Murvold

Rettsvitenskap, bachelor - Lillehammer

Gratulerer til alle som ble valgt, og en stor takk til alle som stilte til valg som kandidater!

Du kan lese valgappelene til de nye studentrepresentantene, og alle kandidatene de stilte imot, i denne artikkelen.

Funksjonsperioden for de nye høgskolestyrerepresentantene er fra 01.08.2024 til 31.07.2025. Det vil bli gjennomført et nytt urnevalg neste vår, hvor alle studenter både vil kunne stille som kandidater og stemme i urnevalget.

Studentorganisasjonen i Innlandet vil også gjennomføre et tilsvarende urnevalg for representantene i sitt øverste organ, Studenttinget, i løpet av september. Du kan allerede nå melde ditt kandidatur til det valget igjennom dette nettskjemaet.