Still som nestleder i Arbeidsutvalget!

StInn skal velge inn en ny nestleder i Arbeidsutvalget, og vi trenger nettopp deg som kandidat!

Fem glade kvinner smiler inn i kamera mens de holder rundt hverandre foran en vegg med StInn-logoer

Foto: Birk Arildssønn Blekken / Studentorganisasjonen i Innlandet

Nestleder i Arbeidsutvalget er leders nestkommanderende, og jobber særlig med å følge opp folka i organisasjonen. Samtidig skal man steppe inn i leders fravær, og hjelpe leder der det trengs. Det er en rolle som både lar deg jobbe tett med masse kule folk, samtidig som du kan jobbe med å kjempe studentenes sak.

Nestleder sitter i Arbeidsutvalget, og er med på å bestemme hvordan stinn skal arbeide, både for å få best mulig tillitsvalgte, og for hvordan vi skal jobbe for mest mulig gjennomslag for vår studentpolitikk. Her får man også jobbe tett med andre engasjerte folk, og være med å lede dem.

Som nestleder leder man også Organisatorisk utvalg, som består av alle nestlederne rundt omkring i organisasjonen. Dette utvalget har ansvar for å passe på at alle har det bra i StInn, og som nestleder får man lede, planlegge og gjennomføre møter i utvalget.

Høres dette ut som noe for deg? Fyll ut dette kandidatskjemaet for å stille til valg!

Fristen for å stille er 7. november

Vervet er honorert.