English version of this page

Therese Garshol Syversen

Førsteamanuensis

E-post
therese.syversen@inn.no
Telefonnummer
+47 62 51 78 94

Fakultet for lærerutdanning og pedagogikk
Institutt for nordisk språk og litteratur
Studiested Hamar, Rom 2M11-1

Kort om

Eg er høgskolelektor i norsk og er i sluttfasen av ei doktorgradsavhandling om barnelitteratur i barnehagelærarutdanning. Arbeidet er knytt til programmet profesjonsrettede lærerutdanningsfag (PROFF) og har tittel «Barnelitteratur i norsk barnehagelærarutdanning. Ein studie av korleis barnelitteratur blir forstått i styringsdokument, gjennom studentperspektiv og i oppførte pensumlister for utdanninga».

Mine forskingsinteresser er særleg knytt til barnelitteratur/litteratur, litteraturdidaktikk, utdanningspolitikk, profesjonsforsking og lærarutdanning. Eg har skrive ei fagbok om litteraturarbeid i barnehagen som du finn her: https://www.fagbokforlaget.no/Litteraturarbeid-i-barnehagen/I9788245022506

Eg er utdanna allmennlærar (2011), med mastergrad i nordisk litteratur (2015) og utdanningsledelse (2019). 

I tillegg til å jobbe med barnelitteratur i akademisk samanheng, er eg sjølv forfattar på Samlaget. Eg debuterte med ungdomsromanen Sting (2022), som vann Trollkrittet og blei nominert til Kulturdepartementets debutantpris. https://samlaget.no/collections/therese-garshol-syversen

Publikasjoner

  • Syversen, Therese Garshol & Skaret, Anne (2021). På vei mot litteraturformidlerrollen: barnehagelærerstudenters profesjonelle identitetskonstruksjoner. UNIPED. ISSN 1500-4538. 44(2), s. 117–129. doi: 10.18261/issn.1893-8981-2021-02-04. Fulltekst i vitenarkiv
  • Syversen, Therese Garshol & Røed, Dag Freddy (2021). «Noen er humoristiske og rørende, mens andre er irrelevante og kleine». Ungdom sine vurderingar av fire diktsamlingar skrivne for ungdom. Norsklæreren. ISSN 0332-7264. s. 57–73. Fulltekst i vitenarkiv
  • Syversen, Therese Garshol & Alstad, Gunhild Tomter (2020). Forståelser av og begrunnelser for barnelitteratur. En studie av litteraturdidaktikkens identiteter i rammeplaner for barnehage og barnehagelærerutdanning. Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis. ISSN 2535-7697. 14(2), s. 62–81. doi: 10.23865/UP.V14.2254. Fulltekst i vitenarkiv
  • Syversen, Therese Garshol (2018). Mot en kategorial dannelse i norskfaget. Norsklæreren. ISSN 0332-7264. 42(1), s. 48–57.

Se alle arbeider i Cristin

  • Syversen, Therese Garshol (2020). Litteraturarbeid i barnehagen. Fagbokforlaget. ISBN 978-82-450-2250-6. 236 s.

Se alle arbeider i Cristin

  • Syversen, Therese Garshol (2023). Om å skrive mørk litteratur for ungdom - på nynorsk.
  • Syversen, Therese Garshol (2022). Picturebooks on the syllabus: The selection of children's literature for students in Norwegian early childhood teacher education.
  • Syversen, Therese Garshol (2020). Arbeid med språk og litteratur i barnehagen.
  • Syversen, Therese Garshol (2020). Arbeid med litteratur i barnehagen. Fagbokforlagets nettmagasin.
  • Syversen, Therese Garshol (2019). Literature, policy and education. Discourses of literature and literature promotion in Norwegian bachelor programs of Early childhood education and care.
  • Syversen, Therese Garshol (2018). Litteratur og følelsesutvikling. Litteratur som utgangspunkt for mentalisering og danningsprosesser hos små barn.
  • Syversen, Therese Garshol (2018). A performative approach to picturebook read-alouds with 1-2 year-olds in early childhood education.
  • Syversen, Therese Garshol & Haugstveit, Tove Brit (2017). De yngste barna og formidling av bildebøker.
  • Syversen, Therese Garshol (2023). Barnelitteratur i barnehagelærerutdanninga. Ein studie av korleis barnelitteratur blir forstått i styringsdokument, gjennom studentperspektiv og i oppførte pensumlister for utdanninga. . Høgskolen i Innlandet. ISSN 9788283804324.
  • Syversen, Therese Garshol; Håland, Kjersti Sørmoen; Rom, Bjarte & Røed, Dag Freddy (2018). Ungdomstrinn i Utvikling. Skolebasert kompetanseutvikling på ungdomstrinnet 2013-2017. HINN (Hihm) som utviklingspartnere. Sluttrapport. Høgskolen i Innlandet.

Se alle arbeider i Cristin

Adresser

Besøksadresse

Kirsten Flagstads Hus (Midtbyen skole)
Skolegata 1, N-2317 Hamar
Rom 2M11-1
Vis i kart

Postadresse

Høgskolen i Innlandet
Postboks 400 Vestad
2418 Elverum